ဥေတနနန္းေတာ္ေပၚမွယမံုနာျမစ္ရဲ႔အလွ
ဥေတနနန္းေတာ္ ယခုထိျမင္နိဳင္ပါ၏..သို႔ေသာ္..
ေကာသမၹီျမိဳ႕သည္..ဥေတနမင္းသည္မင္းအျဖစ္ထင္ရွား၏..။သူ႔မွာ မယားဟု ေခၚဆိုေသာ မိဖုရား ၃ ေယာက္ရွိ၏။ပထမ မယားၾကီးမွာ သာမာ၀တီ ျဖစ္၏.။ဒုတိယမယားမွာ မာဂ႑ီ ျဖစ္သလို.တတိယမယားကေတာ႔၀ါသုလဒတၱာ ျဖစ္၏။။ သာမာ၀တီသည္ ေဃာသိတာရံုေက်ာင္းဒကာၾကီး၏ ေမြးစားသမီးျဖစ္တယ္.မိဘအရင္းကေတာ႔ဘဒၵ၀တီျပည္ ဘဒၵ၀တီသူေဌးၾကီးေပါ့.။ေဃာသက သူေဌးႏွင္႔ ဘဒၵ၀တီသူေဌးတို႔သည္အခ်င္းခ်င္းမျမင္ဘူးေသာ္လည္းသတင္းၾကားသျဖင္႔ရင္းႏွီးေသာမိတ္ေဆြမ်ားျဖစ္ၾက၏.. တေန႔ေသာ္.ဘဒၵ၀တီသူေဌးကြယ္လြန္သြားသျဖင္႔ေဃာသကသူေဌးၾကီးကသာမာ၀တီကိုေမြးစားျခင္းျဖစ္၏။ မာဂ႑ီမွာျဗဟၼဏမ်ိဳးျဖစ္၏။ ၀ါသုလဒတၱာသည္ ဥေဇၹနီျပည္စ႑ပေဇၹာတမင္းမင္း၏သမီးေတာ္အျဖစ္ထင္ရွား၏.။မိဖုရားအသီးသီးတြင္နန္းတြင္းအေျခြအရံ ေမာင္းမေပါင္း ၅၀၀ စီရွိၾက၏.။မိဖုရားၾကီး ၃ေယာက္လံုးသာသနာ႔မွတ္တမ္းတြင္သူ႕နည္းႏွင္႔သူထင္ရွားၾက၏.။။
ဥေတနမင္းကေတာ႔ ဂါထာမႏၱာန္ေတြရြတ္ဖတ္သရဇၥ်ယ္ပါက ဆင္မ်ားကို ေခၚနိဳင္ႏွင္ထုတ္နိဳင္တယ္ဟု စာေပတို႔၌ ေတြ႔ဘူး.မွတ္သားဘူး၏.။စာေပအရ…ထိုအခ်ိန္တြင္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ သာ၀တၳိျပည္ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္၌သီတင္းသံုးေနေတာ္မူသည္.။ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္းေ၀ေနယ်တို႕
အားတရားေဟာလို႔ ေ၀ေနယ်တို႔သည္လည္း..ပါရမီအေလွ်ာက္ ေသာတာပန္.ျဖစ္သူက ျဖစ္…သကဒါဂါမ္.အနာဂါမ္.ရဟႏၱာျဖစ္သူတို႔ျဖစ္ေနၾကခ်ိန္…သို႔ရာတြင္.ဤ ေကာသမၹီျပည္သူ/ သားတို႔သည္ အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ.ျမတ္စြာဘုရားပြင္႔ေနသည္ကိုသူတို႕မသိၾက။တပည္႔ရဟန္းေတာ္ေတြသည္လည္း
ေကာသမၹီျမိဳ႔သို႔တရားေဒသနာေတာ္မ်ားကိုျမတ္စြာဘုရားကိုယ္စားေဟာေျပာရန္ေရာက္လာျခင္းမရွိ
ေသးတဲ႔အခ်ိန္ကာလ.။
အမွန္သစၥာကိုျမတ္နိဳးသူတို႔၏ အဂၤါ ၄ ရပ္.
အရာ၀တၳဳတခု၏ တန္ဖိုးကိုအဆံုးအျဖတ္ေပးရန္.ကာလ..သည္လည္းစကားေျပာ၏။ေဒသ သည္လည္းစကားေျပာ၏။ပေယာဂသည္လည္းစကားေျပာ၏။။ဥပဓိသည္လည္းစကားေျပာ၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ေ၀ေနယ်သတၱ၀ါတို႔အေပၚ၌ကရုဏာထားနိဳင္ေသာ အတုမဲ႔ ကရုဏာရွင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏.။သို႔ရာတြင္ျမတ္စြာဘုရားသည္ေကာသမၹီျမိဳ႔သို႔ကိုယ္ေတာ္တိုင္မၾကြေရာက္ျခင္းနွင္္႔္႔
တပည္႔သားသံဃာေတာ္ေတြမေစလႊတ္ျခင္းသည္ ေကာသမၹီျမိဳ႕သူ/ သားမ်ား၌ ကာလ..။ေဒသ..။။ပေယာဂ..။။ဥပဓိ..။တို႔၏အခ်ိဳးအဆျပည္႔စံုမွဳကိုျမတ္စြာဘုရားသည္မေတြ႔မျမင္ေသာေၾကာင္္႔ျဖစ္၏။
ေကာသမၹီျမိဳ႕သူ/သားမ်ားသည္သစၥာကိုျမတ္နိဳးတတ္သူျဖစ္ပါကေလာက၌ ဒုလႅဘ..အတိဒုလႅဘျဖစ္ေတာ္မူေသာျမတ္စြာဘုရားကိုဖူးေမွ်ာခြင္႔္ရျခင္းႏွင္႔တရားေဒသနာက
ိုနာၾကားခြင္႔ရျခင္းတို႔အတြက္ေရာက္လာမည္႔အလွည္႔ကိုေစာင္႔ရေပလိမၼည္.။။ေ၀ေနယ်တို႔၏ အိေျႏၵရင္႔ခ်ိန္ေရာက္ပါက ျမတ္စြာဘုရားသည္ေကာသမၹီျမိဳ႕သို႔ၾကြေတာ္မူျပီးစရိုက္အားေလ်ာ္စြာေဒသနာတရားေဟာၾကားမည္ျဖစ္သည္.။။
ဆက္လက္တင္ျပပါမည္..
ဥေတနမင္းကေတာ႔ ဂါထာမႏၱာန္ေတြရြတ္ဖတ္သရဇၥ်ယ္ပါက ဆင္မ်ားကို ေခၚနိဳင္ႏွင္ထုတ္နိဳင္တယ္ဟု စာေပတို႔၌ ေတြ႔ဘူး.မွတ္သားဘူး၏.။စာေပအရ…ထိုအခ်ိန္တြင္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ သာ၀တၳိျပည္ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္၌သီတင္းသံုးေနေတာ္မူသည္.။ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္းေ၀ေနယ်တို႕
အားတရားေဟာလို႔ ေ၀ေနယ်တို႔သည္လည္း..ပါရမီအေလွ်ာက္ ေသာတာပန္.ျဖစ္သူက ျဖစ္…သကဒါဂါမ္.အနာဂါမ္.ရဟႏၱာျဖစ္သူတို႔ျဖစ္ေနၾကခ်ိန္…သို႔ရာတြင္.ဤ ေကာသမၹီျပည္သူ/ သားတို႔သည္ အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ.ျမတ္စြာဘုရားပြင္႔ေနသည္ကိုသူတို႕မသိၾက။တပည္႔ရဟန္းေတာ္ေတြသည္လည္း
ေကာသမၹီျမိဳ႔သို႔တရားေဒသနာေတာ္မ်ားကိုျမတ္စြာဘုရားကိုယ္စားေဟာေျပာရန္ေရာက္လာျခင္းမရွိ
ေသးတဲ႔အခ်ိန္ကာလ.။
အမွန္သစၥာကိုျမတ္နိဳးသူတို႔၏ အဂၤါ ၄ ရပ္.
အရာ၀တၳဳတခု၏ တန္ဖိုးကိုအဆံုးအျဖတ္ေပးရန္.ကာလ..သည္လည္းစကားေျပာ၏။ေဒသ သည္လည္းစကားေျပာ၏။ပေယာဂသည္လည္းစကားေျပာ၏။။ဥပဓိသည္လည္းစကားေျပာ၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ေ၀ေနယ်သတၱ၀ါတို႔အေပၚ၌ကရုဏာထားနိဳင္ေသာ အတုမဲ႔ ကရုဏာရွင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏.။သို႔ရာတြင္ျမတ္စြာဘုရားသည္ေကာသမၹီျမိဳ႔သို႔ကိုယ္ေတာ္တိုင္မၾကြေရာက္ျခင္းနွင္္႔္႔
တပည္႔သားသံဃာေတာ္ေတြမေစလႊတ္ျခင္းသည္ ေကာသမၹီျမိဳ႕သူ/ သားမ်ား၌ ကာလ..။ေဒသ..။။ပေယာဂ..။။ဥပဓိ..။တို႔၏အခ်ိဳးအဆျပည္႔စံုမွဳကိုျမတ္စြာဘုရားသည္မေတြ႔မျမင္ေသာေၾကာင္္႔ျဖစ္၏။
ေကာသမၹီျမိဳ႕သူ/သားမ်ားသည္သစၥာကိုျမတ္နိဳးတတ္သူျဖစ္ပါကေလာက၌ ဒုလႅဘ..အတိဒုလႅဘျဖစ္ေတာ္မူေသာျမတ္စြာဘုရားကိုဖူးေမွ်ာခြင္႔္ရျခင္းႏွင္႔တရားေဒသနာက
ိုနာၾကားခြင္႔ရျခင္းတို႔အတြက္ေရာက္လာမည္႔အလွည္႔ကိုေစာင္႔ရေပလိမၼည္.။။ေ၀ေနယ်တို႔၏ အိေျႏၵရင္႔ခ်ိန္ေရာက္ပါက ျမတ္စြာဘုရားသည္ေကာသမၹီျမိဳ႕သို႔ၾကြေတာ္မူျပီးစရိုက္အားေလ်ာ္စြာေဒသနာတရားေဟာၾကားမည္ျဖစ္သည္.။။
ဆက္လက္တင္ျပပါမည္..
No comments:
Post a Comment